dijous, 5 de març del 2009

COSES QUE DIR

Primer de tot, xics i xiques m´inspireu moltes coses, com deia Anna l´altre día, sou molt especials.
Bé, jo he estat pensant i com que estic en el cole puc escriure millor al blog.
L´escena del bombardeig es molt complicada i crec que hi ha molt poc d´espai escénic, jo propose que la gent comence a eixir del públic quan escolten les sirenes, hi ha més espai per recórer i per sentir la gent.
Eixa adrenalina que es dispara quan actues davant d´un públic es pot aprofitar per fer sentir alló que volem transmetre.
Una altra proposta però aquesta vegada de música. Per a la escena de Antígona i el seu germà mort, la cançò Campanades a Morts ( que m´encanta) i que pot aportar una sensació molt forta al públic. La lletra es .... .... .... no tinc paraules.
I per últim, vaig veure una escena de maltractament en la que eixien 2 dones amb una tela roja una estaba nugada i l´altra tiraba d´ella, havía un enfrontament tirant de la tela fins que la dona que estaba nugada cau a terra.
Em vaig imaginar en eixe moment a Antígona o a Ismene lluitant contra les forces. A Antígona contra Creont i les seues lleis o a Ismene en mig de la tela sense saber que fer.
Bé xics i xiquest fins açí les meues propostes.
Una abraçada molt gran.
Tamara