divendres, 31 d’octubre del 2014

Isabel

Sóc Isabel Celaya, tinc 42 anys i sóc advocada. Vaig nàixer a Vitoria però quan tenía 12 anys la meua familia es va traslladar a València.  Des d’aquell moment visc ací. Estic casada i tinc tres fills. El meu somni és arribar a ser jutgessa.  
Em presente per a formar part de l’assemblea  perquè tinc molts coneixements jurídics i  perquè pense que ja és hora de canviar el sistema de govern. Una de les meues preocupacions és la de vetllar pels drets de  les dones i homes en igualtat, també per les oportunitats i la qualitat de vida en la infantesa. Altres dels meus interessos polítics són els d’eliminar l’Església de la política i l’educació al país. Pense que és important canviar el sistema econòmic i com funciona la llei amb el extrangers. Per últim, investigar i revisar les condicions i els càstics i sancions als presidiaris i delinqüents.